[Lac] urgente: sobre plataforma para trabajo de plenaria SUSCRIBIRSE A PLENARIA

Angelica Abdallah aabdallah at aat-ar.org
Mon Mar 15 22:45:26 GMT 2004

Es importante que todos los que están suscriptos a esta lista y están interesados en seguir de cerca los temas se suscriban a plenaria.
Yo me suscribí en su momento sin ningún problema.  No creo que haya moderación. Simplemente muchos siguen desconociendo este espacio donde se toman decisiones.
Les dejo el vínculo donde pueden suscribirse.
Angelica

Subscribing to Plenary
Please complete the form below. Once the form is completed, you should receive confirmation of your subscription within 24 hours.

All those who attended PrepCom1 will be automatically subscribed to the list. We do not have access to the attendee list for PrepCom 2, but will ensure that this announcement is shared widely on WSIS and related mailing lists, and sent to the WSIS Civil Society Division Secretariat.